سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کلام اول سلام

بخش های وبلاگ

مطالب خواندنی

.:: کپی برداری از مطالب این سایت تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد ::. 

یه لحظه شما این متن رو بخون و قضاوت کن کی راست می گه ... 

بهش گفتم چرا نماز نمی خونی گفت می خوام بدونم این نماز که گفتن چه فایده ای برای من داره؟!

بهش گفتم چرا روزه نمی گیری گفت بهم توضیح بده این روزه چه فایده ای برایم داره ... 

?? بهش گفتم آخه عزیز من نمی خوای دین داری کنی چرا فیلم بازی می کنی ؟!

دلیل می خوای؟ اینم دلیل .... خدا گفته نماز و روزه واجبه ... تمام 

?? تو پیش  پزشک می ری بهت می گه فلان غذا رو نخور ... فلان دارو رو بخور .... ازش می پرسی که حالا توضیح بده واقعا این دارو چه فایده ای داره یا این غذا چطوری در بیماری من اثر می زاره؟

 نه عزیز من ... بزار خودمونی بگم ...  حال نداری بندگی کنی، داری فیلم بازی می کنی ... اگه دقیق ترین دلایل رو هم بیاریم #نمی_پذیری ... 


?? بهش گفتم؛ دوست من می خوای گوش کن نمی خوای گوش نکن اما ... 

»» پیامبر فرمود «  روزه بگیرید تا سلامت باشید» (نهج الفصاحه ح 1854)

»» امام صادق  فرمودند  «روزه سپرى است از آفتهاى دنیا و پرده اى است از عذاب آخرت»  (مصباح الشریعه ص 135 )

 

دیدی بزرگترین پزشک دنیا و آخرت گفته اند روزه بگیر پس بهانه نیار و تنبلی نکن 

 

یاعلی